donderdag 23 januari 2014

Floaten




Eens in de zoveel tijd probeer ik  met een vriendinnetje iets te gaan doen. Je hebt zo'n site van Groupon en zij is een kei in leuke dingen uitzoeken.
En dus gingen we 'Floaten'. Nog nooit van gehoord, maar dat was nu net leuk, want anders doen we iedere keer hetzelfde en daar is ook niks aan natuurlijk.

En dan....
Allebei een eigen 'cel'. Allebei een eigen 'bad'. De bedoeling is dat je ontspannen in het water gaat liggen waar je 'gedragen' wordt door zuiverende 'magnesium sulfaat' (heb ik even opgezocht...).
Al redelijk snel kreeg ik hoofdpijn en werd ik misselijk. Getver! Echt zwaar onaangenaam.
Ik ben vroegtijdig uit het bad gestapt om te gaan douchen.

Geloof niet dat dit op het lijstje komt van 'nog een keer'.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten