woensdag 8 januari 2014

Collecte draaiorgel





Het moet toch verdorie echt niet gekker worden!!!
Wij wonen in een relatief rustige straat. Dat wil zeggen, ze scheuren er als gekken, maar echt heel veel meer dan als je niet in de buurt woont heb je hier niet te zoeken. Dus ik denk dat ik lichtelijk overspannen begin te raken als ik, terwijl ik aan de telefoon zit, heel in de verte draaiorgel muziek meen te horen. Op zich kan dat natuurlijk zul je zeggen, maar geloof me, hier in onze straat, best raar.
Nog raarder is dat ik van mening ben dat het steeds dichter bij komt?! Net als ik begin te denken dat ik me toch echt eens na moet gaan laten kijken, zie ik hem voorbij komen!
Het ding is werkelijk in de straat?! En dan ineens gaat de bel? Serieus?? Komen ze gewoon deur aan deur??? Ik begin nu toch écht mijn verstand te verliezen... Een draaiorgel dat deur aan deur komt collecteren? Dat maak ik niet mee!
Nu zit ik nog altijd aan de telefoon en vind dat een bijzonder legitiem excuus om niet open te doen, maar later hoor ik van mijn buurvrouwtje dat ze inderdaad langs de deur kwamen om te collecteren (ik had een ander woord in mijn hoofd, maar laat ik dat maar even niet zeggen...).

Loop je niet bij de supermarkt in een fuik, krijg je dit!
What's next?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten