dinsdag 28 februari 2012

De aftrap....



En dan neem je na de wintersport de stap...
Maar hoe? Hoe begin je? Waar begin je? En waarover ga je het eigenlijk hebben?
Nou ja, simpel zou je zeggen. Dat dacht ik tenminste nadat ik al een eeuwigheid verhalen in mijn hoofd vertelde. Maar ja, dan moet je het ineens opschrijven en blijkt dat toch een heel ander verhaal.
En o ja, dan nog een naam...
Van alles bedacht. Zo ook de naam 'Kruimel & Co' (die ergens nog vermeld staat, omdat ik een kluns ben op internet gebied en nu dus twee namen heb genoteerd?!).
Kruimel & Co zou zijn vanwege mijn 2 prachtige kindjes. Twee jongens van resp. 4 en 6 jaar oud. De oudste had tijdens mijn zwangerschap als 'werktitel' de naam 'Kruimel' en heeft deze nog lang na zijn geboorte moeten aanhoren (en nog af en toe). Onze jongste had als werktitel 'Muis', maar hij bleek bij zijn geboorte deze naam bepaald geen eer aan te doen met zijn 4435 gram en lengte van 54 cm. Ik had hem beter Goliath kunnen noemen...
Maar om mijn blog nu 'Kruimel & Muis' of 'Kruimel & Goliath' te noemen, hm, nee, toch maar niet. 'Kruimel & Co' dan, omdat het tenslotte over ons alle vier zal gaan. Neeehhh, toch ook maar niet.
En dus werd, na lang wikken en wegen   Nr. 15   geboren.

En dan is daar de aftrap (en dat terwijl ik niks met voetbal heb, tenzij het Nederlands elftal speelt...)!

Ik hoop dat degene die mijn blog gaan lezen, er veel plezier aan zullen beleven.
En als je me iets zeggen wil, laat het me dan vooral weten!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten