vrijdag 28 februari 2014

Clinic




Laatst had ik een feestje. En hoewel ik die niet bijzonder vaak heb, had ik natúúúúrlijk precies díe dag een bultje midden in mijn snoet. Hij had geen betere dag kunnen uitkiezen om ten tonele te verschijnen. Shit, wat nu? Ik ben geen ster in er van af blijven, waardoor ik vervolgens wéken met een complete krater in mijn gezicht rondloop (terwijl als ik er van af was gebleven hij natuurlijk al lang en breed verdwenen was!). Ik denk ook altijd dat iedereen dan eerst dat puistje ziet en dan de rest van mijn gezicht pas.
Vroeger hadden we een vriendinnetje en die kon er heul goed van afblijven... Betekende dan wel dat ze een paar dagen met zo'n vieze dikke witte punt (of meerdere..) in haar gezicht rondliep en ik ben er tot op de dag van vandaag nog niet uit of mijn zus en ik dat nou bewonderde (die discipline er van af te blijven) of dat we het walgelijk vonden. Want zeg nou zelf, iiieeeekkk!
Maar goed, nu had ik er zelf weer eens een. Nog niet eens zichtbaar voor de buitenwereld, waarschijnlijk, maar dat weerhoudt mij er niet van om eens flink hard te gaan knijpen. Joep lacht me dan ook altijd uit en vraagt of ik weer eens op oorlogspad ben geweest.
Dus, op naar de parfumerie voor hulp. Die dag had ik er natuurlijk niks meer aan en ik moet bekennen dat ik altijd behoorlijk sceptisch ben ten aanzien van die middeltjes, maar ik moet toegeven, wat ik toen heb gekocht is echt fan-tas-tisch! Zodra ik ergens iets signaleer of voel, smeer ik er dat spul op en weg is het kreng?! Ik had, omdat het die dag al te laat was, ook een soort van camouflagestift gekocht, maar die heb ik sindsdien niet meer nodig gehad. Echt top spulletje (voor mij tenminste). Dus doe er je voordeel mee.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten