donderdag 6 februari 2014

Criminal Minds








Woensdagavond 20.30u komt Criminal Minds op televisie.

Iedere week een aflevering waarbij je haren overeind gaan staan en waarbij je (ik tenminste) van begin tot eind in spanning zit.
Alleen....ik durf het niet te kijken als ik alleen thuis ben. Als je me nu uitlacht, dan join the club, want Joep lacht me er ook om uit! Hij zegt dat hij het 'schattig' vindt, maar hij lacht me gewoon keihard uit!
Gisteravond was ik weer alleen thuis, dus heb ik maar een beetje zitten rondzappen... Terwijl ik eigenlijk niet echt bang ben aangelegd, maar ik kan mezelf echt helemaal gek maken! Zo erg, dat als ik tijdens (wat ik meestal niet durf) of na zo'n aflevering naar de kinderen ga kijken, de adrenaline door mijn lijf giert en ik stijf sta van de angst en gewoon giechelig word zodra ik weer 'veilig' terug ben in de woonkamer. Held!
Dus gisteren heb ik maar weer een aflevering overgeslagen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten