maandag 2 juli 2012

Even Apeldoorn bellen...


Vandaag komt er met de post een brief van het RDW.
Ik ben blijkbaar in overtreding. Mijn auto schijnt niet verzekerd te zijn?! Ik krijg het er bijna benauwd van. De brief liegt er niet om, dus of ik even heel rap actie wil ondernemen, want anders ben ik strafbaar. Oeps, sorry hoor.
Dus bel ik de verzekeringsmaatschappij. Drie kwartier later en de helft van de medewerkers gesproken te hebben, krijg ik het pas echt benauwd. Ik lijk ineens met een andere meneer getrouwd te zijn en mijn auto is in geen velden of wegen te bekennen?!
Maar, eind goed, al goed. Ze blijken twee cijfers omgedraaid te hebben. Pff, gelukkig maar. Mijn auto is terecht en het wordt gecorrigeerd.
Ik blijf op vrije voeten en hoor weer bij mijn eigen Joepie.

Typisch geval van 'even Apeldoorn bellen'....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten