donderdag 5 juli 2012

Kraan




Vorig jaar kreeg ik het op m'n heupen. Ik wilde een andere keukenkraan. Zo'n stoere met een aparte douchekop. En als ik eenmaal iets in mijn kop heb...
Dus die kraan kwam er! En het stoerste (vind ik persoonlijk), dat ik hem zelf heb gemonteerd!
Alleen, nu na een jaartje of 1½ (denk ik), ben ik hem echt zo meer dan beu! 
Ik gebruik dat douchegedeelte gewoon echt nóóit en het irritantste van alles, hij hangt altijd precies in het zicht!
De oude kraan is natuurlijk al lang weg en eigenlijk durf ik het ook niet goed tegen Joep te zeggen (hoewel hij het toch weet als hij dit leest natuurlijk...).
Maar...ik heb al weer een nieuwe gezien! De Quooker Fusion! Een gewone mengkraan en kokend-water-kraan in één! Die moet ik, als echte theedrinker natuurlijk hebben. Helemaal top! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten