woensdag 22 augustus 2012

Dag klein...





Sinds anderhalve week zit de schoolvakantie er voor ons weer op. Ze zijn weer naar school!!
Na zes weken en alle onregelmatigheid zijn ze aan het eind van de vakantie aan het eind van hun latijn (en toe aan vakantie...).
Valentijn leverde ik af in groep 2, bij dezelfde kindjes en juffen als afgelopen schooljaar, dus dat voelde vertrouwd.
Olivier leverde ik af in groep 3. Een hele nieuwe groep, nieuwe juffen en een heel nieuw tijdperk. Alwéér een nieuw tijdperk. Eentje van leren lezen en schrijven. Daar zat hij dan met een paar bekende kindjes helemaal alleen in die grote nieuwe groep. Ik kreeg er een brok van in mijn keel. Zucht, weer een nieuwe stap.
Anderhalve week verder lijkt hij zijn draai al helemaal gevonden te hebben en ben alleen ik degene die zijn oude vertrouwde groep (met dito ouders) mist geloof ik....

Van een heel lief vriendinnetje kreeg ik vorige week bovenstaand versje toegestuurd nadat ze me op het schoolplein zag waar ik net Olivier had afgeleverd in zijn nieuwe klas.
Ik denk dat het nog menigmaal heel toepasselijk zal zijn....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten