maandag 11 november 2013

Long time


Terug van weg geweest....

Het is al weer een hele tijd geleden dat ik iets op mijn blog gezet heb.
In de tussentijd heb ik niet stil gezeten, maar was er even geen ruimte voor verhaaltjes.
Ondertussen is er wel veel gebeurd. De zomer(vakantie) ligt alweer ver achter ons en heeft weer plaatsgemaakt voor de herfst, Olivier zit inmiddels in groep 4 en Valentijn in groep 3 (blêhheh, nu heb ik écht geen kleine kinderen meer... dan toch nog maar een derde... nêêêh!!). Vandaag begint het Sinterklaasjournaal weer, want zaterdag komt baardmans alweer aan (met als gevolg twee -allebei nog heilig gelovende- stuiterballen) en is het jaar gewoon alweer bijna ten einde (gaan alleen míjn jaren zo snel?). Maar verder is er eigenlijk niet echt heel veel verandert...

Vanaf nu ga ik weer proberen met regelmaat iets te schrijven!
Ik heb er zin in!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten