donderdag 14 november 2013

Spijkerbed




Joep heeft een of andere seminar gehad. Hij komt thuis met een tas vol reclamemateriaal en een pakket. En iets dat ingepakt zit werkt als een rode lap op onze kinderen (ze krijgen namelijk nooit iets...), dus ze springen er bovenop (niet handig in dit geval overigens...).
'Wat is het papa?'.
'Dit is voor mama!'
- O -
Als de kinderen het uitgepakt hebben komt er een soort matras tevoorschijn dat in mijn beleving nog het meest weg heeft van een spijkerbed?! Als ik mijn hand er op leg, worden mijn vermoedens bevestigd en verandert mijn hand bijna direct in een vergiet (en krijgt de uitspraak 'gat in je hand' ineens een héél andere betekenis!). Zo! Echt scherp!
Goh, leuk schatje... Wil je me soms iets vertellen? Zitten de scheidingspapieren soms aan de achterkant geplakt?
Maar nee, dat was toch gelukkig niet het idee. Dit is blijkbaar het nieuwste van het nieuwste, een soort acupressuur mat en blijkt erg goed te zijn bij spier- en gewrichtsklachten. ´Regelmatig gebruik helpt tegen spier- en gewrichtspijnen, vermindert stress en verzacht slapeloosheid´ zegt de begeleidende brief.
Yeah right!
De leukste zin uit de brief is overigens de volgende ´Gebruik van de mat is 100% veilig´. Haha, grapjassen.
Ik ben duidelijk nog niet overtuigd, dus mij niet gezien.

Inmiddels zijn we een paar dagen verder en nu wil het geval dat mijn nek en rug wel een klein beetje vastzitten...
Zal ik? Ik ben alleen thuis en niemand hoeft het te weten. Toch...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten