maandag 10 december 2012

Zeven



Gisteren hadden we feest. Olivier werd 7 jaar.
Om half 6 kroop hij bij me in bed. Doen alsof ik nog sliep was geen optie, want hij zij vrijwel direct dat hij jarig was en dat hij een feestje wilde vieren. Zucht, half zes...
Ik heb het nog weten te rekken tot 7 uur, maar toen was het echt wel tijd voor cadeautjes vond hij!
Om half 8 zaten we dus aan het ontbijt en om 9 uur stond ik al cakejes te bakken...
Mijn ideale zondagmorgen....
Tegelijkertijd was het eigenlijk ook wel prima om al zo vroeg uit de veren te zijn (hoewel ik er aan de ontbijttafel toch vooral nog uitzag als een zombie), want we hadden nog een hoop te doen!
Olivier en Valentijn hadden namelijk bedacht dat, zodra Sinterklaas zijn hielen had gelicht, dat het nu Kerstmis was! Dus, moest er een boom komen! Prima, mijn idee, maar ik dacht dat het leuker was om tot na je verjaardag te wachten? Maar nee hoor, dat was toch gezellig en 'daar had toch niemand last van als er een boom stond?'. Uh nee en ik vind het alleen maar leuk.
Maar dat betekende dus wel dat we ook nog twee bomen op te tuigen hadden (nou ja, anderhalf, een kleintje en een grote) voor de gasten kwamen. Waarom we dat zaterdag niet al hadden gedaan? Omdat ze nog moesten acclimatiseren... En aangezien ik niet over een week een stam in mijn huis wil hebben staan omringd door tig naalden, hebben we dat advies toch maar even ter harte genomen.

Al met al was het een mega drukke, maar gezellige, dag. Maar was ik ook weer erg blij toen we 's avonds uiteindelijk uitgeteld op de bank konden ploffen.
Woensdag nog een kinderfeestje en dan hebben we het voorlopig weer even gehad.
Maar....de boom staat!


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten