donderdag 6 december 2012

Stuiter stuiter...



Stuiter stuiter... Het stuitert hier vrolijk verder.
Gisteren was ik nog hoopvol dat na pakjesavond de rust weer zou wederkeren, maar geloof dat ik een beetje te optimistisch was (of dom, net wat je wilt). Want hoewel ze erg laat in bed lagen na een heel erg gezellige en enthousiaste avond (ik heb heel hard ´Dag Sinterklaasje´ gezongen!), waren ze vanmorgen toch echt weer heel heel erg vroeg wakker (bij een prachtig sneeuwlandschap)... Shit!
Natuurlijk wilde ze naar beneden om met hun nieuwe dingen te spelen. Logisch natuurlijk (en eigenlijk ook heel erg fijn dat ze zo enthousiast zijn), maar ik ben gebroken inmiddels! Drie weken aan een stuk korte, onderbroken nachten. Pff.. Ik ben het niet meer gewend.
Inmiddels is het 13.00u geweest (ze hebben de hele dag vrij, studiedag...!) en zijn de jongens echt nog steeds superlief aan het spelen. Ze vliegen van het een naar het ander (tussendoor even een sneeuwballen gevecht gehouden), vinden alles prachtig en het meeste lol hebben ze aan de goedkoopste dingen. Geweldig!

Maar ik hoop nu toch wel echt dat het heel snel weer als normaal is en de kinderen niet meer van die losgeslagen projectielen lijken (en ik weer gewoon kan slapen)!
Vanavond liggen ze er, wat mij betreft, om half 7 in.
Ik denk dat ik er dan ook direct in duik....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten