donderdag 20 december 2012

Onderhoud CV




Via zo'n automatische planner had ik een afspraak gemaakt voor onze jaarlijkse onderhoudsbeurt aan de CV ketel. Vandaag tussen 10 en 12 uur. Ik heb Olivier thuis na zijn operatie, dus dat kwam wel goed uit.
Zodra je zo'n afspraak hebt ingepland krijg je een mail ter bevestiging met opmerking, met enigszins dreigende ondertoon..., dat indien je op het afgesproken tijdstip niet aanwezig bent, je voorrijkosten in rekening gebracht krijgt. Juist ja...
En zo zaten we vanmorgen braaf te wachten. En te wachten en te wachten. Inmiddels wel enigszins ongeduldig, want ik wil eigenlijk wel weg. Olivier voelt zich prima, heeft voor het eerst zijn ogen weer open, dus we kunnen wel even samen op pad (naar school mag niet). Even naar buiten. Weer eens frisse lucht in het jongetje pompen.
En toen was het 12 uur geweest en had ik nog geen monteur gezien. Ja hoe is het?! Ik krijg voorrijkosten in mijn maag gesplitst als ik niet thuis ben, maar wat ik krijg ik als ik voor Jan Doedel op hun zit te wachten?
Dus maar even in de telefoon geklommen. De monteur is onderweg. Net vertrokken uit een dorp hier 12 kilometer vandaag. En, zo zegt de meneer aan de telefoon, hij rijdt nu met 30 kilometer per uur richting ons adres.
Nou, dat schiet lekker op!
Best irritant....




1 opmerking:

  1. Haha, ja. Soms is het inderdaad omgekeerde wereld. Zit je op de cv onderhoud monteur te wachten. Maar goed, ze doen ook maar gewoon hun werk.

    BeantwoordenVerwijderen