donderdag 16 april 2015

9/11




Ook wel eens getwijfeld aan 9/11?
Vast wel. Toch?
Ik wel in ieder geval. Al vanaf het begin.
Maar het uitspreken van die twijfel is lastig. Want, waarop baseer je je twijfels? Gevoel? Logisch verstand?
Het tegenspreken, of het op zijn minst in twijfel trekken, van wat men ons voorhoudt, verteld, wil laten geloven, levert weerstand op. Want men wil niet dat er aan hun 'veilige leventje' getornd wordt. Men wíl het niet geloven, want wat blijft er dan over van ons beeld van de wereld.
En ik wil niet 'raar' gevonden worden of het gevoel krijgen dat men denkt 'heb je háár weer'. En dus houdt je je mond.

Maar via mijn blog richt ik me tot een ieder die wel meer wil weten, die ergens deep down altijd heeft geweten dat er iets niet klopte, die vindt dat de wereld (en haar slachtoffers) recht heeft op de waarheid, die wakker wil worden....

En zo nu dus 9/11....
Vandaag, donderdag 16 april 2015 20.00 uur, spreekt Richard Gage aan de TU in Delft alwaar hij zal beweren dat de Twin Towers op 11 september 2011 zijn ingestort door gecontroleerde explosies en niet door het smelten van de stalen constructie!

Richard Gage is één van de 2300 (!) architecten en wetenschappers achter de organisatie AE911Truth die op basis van hun technische achtergrond zeggen dat de torens zijn ingestort met behulp van explosieven.

Dus:

Vergeet om 20.00u de flauwekul van het NOS journaal en
KIJK DE LEZING VAN RICHARD GAGE



Of kijk deze (een bijna uur, maar meer dan de moeite waard, durende) film. Kijk en oordeel zelf.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten