woensdag 9 januari 2013

Diepvries ontdooien



Onze diepvries....
Tenminste, zo zag hij er uit. Heel erg, maar sommige dingen kreeg ik er niet eens meer uit! Ik was hem al aan het leegmaken om te kunnen ontdooien, maar ik heb een man die in de veronderstelling lijkt te zijn dat onze ruimte groeit naarmate je hem voller zet (en dat beperkt zich niet tot die vriezer..), dus in plaats van dat hij leger werd, raakte hij steeds voller. En wanneer kun je zo'n ding dan eindelijk eens ontdooien? Dat het nodig was stond geloof ik niet ter discussie....
Maar met dank aan mijn schoonvader heb ik inmiddels weer een 'nieuwe' vriezer. Nee, ik heb hem niet zo gek gekregen dat hij het voor mij heeft gedaan, maar hij bood wel de uitkomst: een gaskacheltje!
Dus heb ik in no-time, met behulp van een gaskacheltje, het ding weten te ontdooien. In ongeveer anderhalf uur tijd was al het ijs verdwenen en had ik weer een ijsvrij glimmend exemplaar.
Wij kunnen er voorlopig weer even tegen aan. Haleluja!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten