dinsdag 29 januari 2013

Koningin Beatrix




Wat een histerisch historisch moment gisteravond om 19.00u!!
Ik had me met de kinderen in bed geïnstalleerd, waar we het na het voorlezen, samen konden kijken. Want hoewel ze nog klein zijn natuurlijk, is dit wel een historisch moment waarvan ik vond dat ze het moesten zien.
Persoonlijk vind ik het jammer dat koningin Beatrix op 30 april aanstaande zal aftreden. Haar rust is haar des al niet te min absoluut en zondermeer gegund! Maar zoals al door zovelen gezegd, ze is wel gewoon onze koningin. Een prachtige krachtige en (volgens mij) gevoelige vrouw die het de afgelopen 30 jaar zeker niet altijd makkelijk heeft gehad, maar zich overal doorheen geslagen heeft. Waarvoor respect!
Ik hoop voor haar dat ze de rust krijgt die ze verdient en kan gaan genieten van haar leven als moeder en vooral oma!
Gefeliciteerd koningin!

Ondertussen ben ik stiekem ook erg benieuwd naar het koningsschap van Willem Alexander. Ik denk dat het voor hem, en ons.., van grote toegevoegde waarde is dat hij Maxima aan zijn zijde heeft! En ik hoop dat ze, ondanks dat hij nu geen IOC lid meer is, de spontane sportieve kant blijven houden.
Ik ben blij dat ik niet in hun schoenen sta (hoewel ik best eens in Maxima's jurken wil staan..), want het zal niet meevallen om zijn moeder te vervangen en de harten van het volk te winnen zoals zij deed. Maar, ik geloof dat dat best goedkomt!
Succes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten