woensdag 23 januari 2013

Warhoofd




De Albert Heijn is niet heel ver lopen van ons huis. Alleen met deze koude temperaturen lijkt het wel 2 keer zo ver. Bbrrr. Koud, maar tegelijkertijd lekker om even buiten te zijn.
Als ik mijn mandje vol heb en me richting kassa begeef, krijgt mijn warhoofd een schok. Shit, andere tas mee getrokken en daar zit mijn portemonnee natuurlijk niet in! Geloof dat ik er niet helemaal bij ben. Daar heb ik al wat langer last van, maar dit soort acties zijn natuurlijk niet handig. En aangezien je je boodschappen niet zomaar meekrijgt, mag ik weer met lege handen terug naar huis.
Thuis heb ik de keuze: auto of terug lopen. Auto betekent krabben... Hm, misschien ben ik wel gewoon sneller op en neer als ik weer ga lopen. En dus daar gaat suffie weer...
Als ik vervolgens afgerekend heb en weer terug naar huis aan het lopen ben, vraag ik me af of ik eigenlijk wel alles heb dat ik moest hebben?? 
Hoe dan ook, ik ga vandaag echt niet nog een keer terug!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten