maandag 28 januari 2013

Steppegras




Wij hebben gisteren steppegras gegeten.
In België, net over de grens. Tentje waren we al eens eerder geweest, maar blijkbaar kennen meer mensen het, want het was me er toch druk! Echt ongelooflijk.
Ooit van gehoord? Steppegras, hele dunne frietjes en dan echt heul erg veel!
Je besteld iets van vlees, vis of iets dergelijks en daarboven op krijg je dan je frietjes (o ja en daaronder zit ook nog iets van salade verstopt).
Knappe kop als je je bord leeg krijgt!
Nu zijn er mensen die gerust ook nog een voor- en nagerecht nemen, maar als ik me door zo'n bord heen gewerkt heb, hoef ik de rest van de week niks meer te eten... 

Niet duur, maar erg lekker (zelfs onze jongens aten goed?!) en leuk met een gezelschap en met kindjes (leuke bijkomstigheid: je hoeft zeker niet in gala en de kinderen hoeven ook niet keurig in het gareel).

Zie het wel voor me dat we een keer met een stel moeders en bijbehorend kroost gaan! Lijkt me gezellig!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten