woensdag 11 maart 2015

De Geheime Oorlog

Chemtrails, de geheime oorlog.

Bron foto: www.gwoon-nieuws.nl


Al eerder schreef ik kort over chemtrails.
Dat ik er op terug zou komen (en dat zal in de toekomst nog wel vaker gebeuren....) was op dat moment al wel duidelijk voor mij.

Want wat gebeurt er boven onze hoofden?!

Op www.gewoon-nieuws.nl kom ik een artikel en filmpje tegen dat ik jullie niet wil onthouden.

Een kort citaat uit het artikel:

Aan het woord zijn een aantal onderzoekers en deskundigen die uitleggen wat er boven onze hoofden gebeurt, welke gifstoffen wij dagelijks over ons heen krijgen, wie het doen en waarom het wordt gedaan. En ook hoe desinformanten te werk gaan, die betaald worden door de Europese Unie van ons belastinggeld.
Wat te doen? De wetenschappers in de documentaire doen een oproep:  “Het is misschien nog niet te laat om het tij te keren: we moeten proberen biologen hierin te betrekken, medici, chemici, ecologen, serieuze en eerlijke administrateurs, hen te vragen om bij te dragen en te helpen met hun kennis en vaardigheden en zoveel mogelijk mensen te bereiken, te beginnen bij de buren, familieleden en vrienden.”

Ik zou zeggen: kijken en delen waar je kunt!  Want zoals opgemerkt wordt in deze documentaire: ‘We worden vergast alsof we ratten zijn’. En daar betalen we zelf het meeste aan mee! Ook dit moet echt stoppen, dus laten we wakker worden, zijn en blijven!







Wil je een petitie tekenen tegen chemtrails?: 
http://petities.nl/petitie/stop-chemtrails-nu-en-weermanipulatie-nu


Net als ik in 'Door de bank genomen'  schreef:
LEES EROVER, DENK EROVER EN PRAAT ER OVER!


Meer lezen?:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten