donderdag 12 maart 2015

Vaccins





Je kind(eren) wel of niet laten inenten?

Toen ik in 2005 voor het eerst moeder werd, heb ik mezelf als brave (of slapende?) burger die vraag niet eens gesteld!
Túúrlijk liet ik mijn kinderen inenten, zonder er een seconde over na te denken. Want dat hoort toch? Je wilt tenslotte niet dat je koters ziek worden. Toch?

En dat is de algehele tendens die er anno 2015 nog altijd heerst?!
Wij werden ook ingeënt, want (buiten dat het verplicht is ?!?!) was dat 'de gewoonte'. We willen natúúrlijk niet dat onze kinderen ziek worden. En dat voorkom je door ze in te enten. Dat is tenminste wat we geloven. Dat is wat ons geleerd is. Dat is wat ze wíllen dat we geloven. Dat is onze waarheid.
En dus zetten wij de trend, zonder nadenken, gewoon braaf voort.

Maar hoe idioot is het dat we verplicht zijn om onze kinderen in te enten?! Hallo!! Wat is er met onze keuze vrijheid gebeurd?
Je moet echt van goede huizen komen als je het niet laat doen. En dan heb ik het nog niet eens over de weerstand en de oordelen van je omgeving waarop je stuit als je zo sterk en dapper bent om je eigen keuze te maken. Niet eenvoudig om dan je eigen koers te varen.

Tot je eindelijk eens zélf gaat nadenken en gaat lezen.
Want tot dan toe zijn waarheden en oordelen gebaseerd op niks anders dan onwetendheid, op informatie die je zomaar voor waarheid hebt aangenomen.
En inmiddels is (mij in ieder geval) wel duidelijk dat die zogenaamde waarheid in een groot aantal gevallen één grote leugen is.

Zo dus ook het geval waar het vaccins betreft.
Je wilt (eigenlijk) niet wéten wat voor ellende vaccinaties bevatten en wat voor ellende ze kunnen veroorzaken! Wat voor beperkingen, problemen en ziektes (jawel! Hoe ironisch...) ze kunnen veroorzaken. Zoals? Nou bijvoorbeeld ADHD en autisme...of in het ergste geval...de dood...
Natuurlijk is dat lastig om te horen, laat staan om te geloven! Alsof ik zeg dat de kleur blauw geen blauw heet, maar oranje. Het is verwarrend, je wílt het ook niet geloven, want wat blijft er dan over van je waarheden, je overtuigingen?
Tja, niet veel, vrees ik....

Dus misschien wordt het tijd om eens verder te kijken en je niet langer als een blinde te laten leiden.
Neem het ook zéker niet klakkeloos van mij aan! Ik hoop alleen dat je gewoon een beetje bewust wordt, want niet alles is wat het lijkt, niet alles wat ze zeggen is waar (zelden zelfs) en weet dat je een keuze hebt. Ik weet in ieder geval wel dat ik niet  meer zomaar zonder meer één of meerdere naalden in de lijfjes van mijn kindjes (of mijzelf) laat jassen! Maar lees verder en concludeer zelf...

Maar om te voorkomen dat ik hier nu een kilometers lange blog ga schrijven waar niet doorheen te komen is, deel ik heel graag een aantal links naar interessante sites/artikelen met diverse onderwerpen die allen betrekking hebben op de gevaren/risico's/gevolgen van vaccinaties:


Hopelijk daag ik je hier een heel klein beetje uit om verder te lezen, te
onderzoeken wat het beste is, en zèlf je keuze te maken als dat van toepassing is. 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten