zaterdag 8 september 2012

Moeder-dochter relatie




Gisteravond ben ik met een vriendinnetje naar een modeshow geweest.
Lekker kletsen, show kijken, drankje er bij. Helemaal gezellig.
Na afloop van de show liepen we nog even in de betreffende zaak rond. Rete irritant personeel (denk dat ze op provisiebasis werken, want continu zat er wel een in je nek en daar houd ik niet van!), maar goed. Leuke dingen.
Op een gegeven moment staat mijn vriendin een jas te passen als één van de verkoopsters tegen mij zegt: 'je kunt goed zien dat jullie moeder en dochter zijn'. Ik heb echt heel hard op mijn tong moeten bijten om niet de slappe lach te krijgen. Nee mevrouw, we zijn vriendinnen.
Mijn vriendin was not amused want de moederrol werd haar toebedeeld. En dat terwijl we maar twee jaar schelen...
De rest van de avond hebben we natuurlijk lopen flauwekullen en vreselijk gelachen. De verkoopster met rode konen achterlatend.

Maar je snapt, mijn weekend kan niet meer stuk!

Fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten