donderdag 26 april 2012

Kasten


Wat zullen we vandaag eens gaan doen? Naar de dierentuin of.... de kasten opruimen? Poeh hé, moeilijke keuze... Want kasten opruimen, vreselijk! Maar ook vreselijk nodig! Ik ken mensen die het dus wél leuk vinden om kasten op te ruimen, maar ik behoor duidelijk niet tot die categorie!
Maar goed, af en toe moet je. En aangezien het weer toch niet opperbest is en ik de dierentuin een stuk leuker vind bij mooi weer, ga ik dus de kasten van de kinderen opruimen. Wat past nog, wat niet meer en wat moet aangeschaft worden? Stok achter de deur is dat mijn nichtje en neefje zaterdag komen logeren, dus dan kan alles dat Valentijn niet meer past, mooi meteen naar hun. En natuurlijk blijf ik hopen dat het ooit weer mooi weer wordt, dus dat dan de polo's en korte broeken weer aan kunnen. Joep zei gisteren gehoord te hebben dat we tweede helft mei een hittegolf gaan krijgen. Yeah right! Mijn zegen hebben ze hoor, absoluut, maar vorig jaar zomer zou ook een hele warme worden en we weten allemaal hoe dat is afgelopen...
Dus geen dierentuin vandaag (dat wil zeggen, geen buitenverblijven met exotische dieren, ik moet het vandaag weer met mijn eigen privédierentuin met een paar apen doen...), maar de kasten. En dat lijkt makkelijker dan het is, want ze moeten wel even meewerken natuurlijk. Af en toe moet er namelijk wel even iets gepast worden, want niet iedere maat is hetzelfde. Niet ieder merk heeft dezelfde pasvorm, dus 'even' de kast opruimen is er niet bij. Gelukkig werken mijn apen mee en zien de kasten er nu weer netjes (voor mijn doen) uit.
Nu míjn kast nog een keer....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten