dinsdag 24 april 2012

Magische woorden


De kinderen hebben vakantie. Twee weken! Het weer is niet fantastisch, dus je kunt ze niet heel de dag naar buiten sturen, we hebben geen plannen om weg te gaan (papa moet gewoon werken), dus dat vergt nogal wat van je als moeder... (en het is pas dinsdag...).
Als dan na een hele dag twee kinderen om me heen te hebben gehad met de nodige herrie (want dat lijken ze te moeten maken. Waaróm?!), een vriend van ons komt eten, ben ik eigenlijk wel klaar met ze. Mijn kookpunt is bijna bereikt en ik kan niet wachten tot het bedtijd is. En dan spreekt die vriend de magische woorden: 'goh, ze hebben het wel gezellig samen hè?'. Hm, dat geeft te denken, zo kun je het natuurlijk ook bekijken. Want ze maken dan wel veel herrie misschien, maar ze hebben inderdaad samen wél de grootste lol!
Ik zie de komende twee weken ineens een stuk zonniger tegemoet!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten