woensdag 11 april 2012

One of those days



En ja hoor, daar zijn we weer, het is weer one of those days...
Ik heb UGGS. Ja sorry, ik weet het. Niet echt charmant schoeisel, maar ik vind ze fantastisch (lekker warm en met sokken zou ik zeker om de haverklap op mijn gezicht gaan). Ik draag ze namelijk thuis als sloffen en geloof mij, ze hebben me al heel wat keren voor een paar gebroken tenen behoed. Ik val namelijk in de categorie 'onhandig' en dat heb ik net met koken ook maar weer eens bewezen.
Nog niet zo lang geleden spoot ik een halve fles chloor over mijn (nieuwe) suède laarzen en net met koken knoei ik met het draaien van het vlees een halve pan vet over mijn UGGS! Tuurlijk joh, waarom ook niet. En ik hóu niet eens van vlees!
Dus, daar gaan we weer: kom maar door meneer Google! Ik probeer weer vanalles wat ik tegenkom om die vetvlekken er uit te krijgen. Maar, niemand die verbaasd zal zijn, niet gelukt natuurlijk.
Nu liep ik met die dingen natuurlijk toch al enigszins voor joker, maar nu ziet het er met die vlekken helemáál niet meer uit! Ik denk dat ik mijn vliegende vriendin maar weer eens lief aankijk, en vraag of ze weer een paar nieuwe voor me mee wil brengen uit Amerika...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten