zaterdag 21 april 2012

Olga



Gisteren waren we lekker samen naar de sauna. En daar kreeg ik een massage. De masseuse in kwestie heette Olga. Waarom weet ik niet, maar bij die naam kreeg ik direct een associatie van een vrouw uit een Oostblokland waarbij je 3 keer moet kijken of het nou een vrouw of man is. En dus ging ik direct een weet ik hoeveel jaar terug in de tijd. Wij zijn namelijk ooit eens naar een kuuroord in Tsjechië geweest. We verwachtte daar nogal wat van en eerlijk is eerlijk, de omgeving was prachtig, het hotel imposant en een kamer, zo luxe en groot had ik hem nog nooit gehad. We hadden alleen het gevoel dat we waren aangeschoven bij de Stichting Zonnebloem! Laat ik zeggen dat we het gemiddelde aardig naar beneden haalde met z'n tweeën... De jongste na ons schat ik op zo'n 81 jaar jong namelijk.... Maar goed, bij het arrangement hoorde ook diverse behandelingen, waaronder een massage. En of ze Olga heette of niet weet ik niet, maar ik moest denken aan de ferme dame met vlas snorretje, opgestroopte mouwen en korte broek met daaronder een paar stevige witte behaarde benen gestoken in gezondheidsslippers.
En dus gisteren een massage van een Nederlandse (vrouwelijke) Olga. En ook al oogde ze bijzonder aardig, de naam boezemde me al op voorhand angst in. En niet ten onrechte, want ze was niet bepaald flauw. Ze kneep en kneedde er flink op los. Op een gegeven moment ging ze aan mijn hoofd hangen. Ik weet niet of ze het er af wilde trekken, maar toen het niet los leek te willen komen van mijn romp, ging ze nog een tandje harder. Ik heb mijn lip bijna kapotgebeten, de tranen stonden in mijn ogen, maar ik laat me natuurlijk niet kennen en heb geen kick gegeven! Nadat ze ook nog mijn schouder uit de kom had proberen te draaien, sloot ze nog best aardig af, waarna mijn hele lijf tintelde en heerlijk ontspannen voelde. Eigenlijk best heel erg fijn.
Olga... Een naam om te onthouden...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten