maandag 11 juni 2012

Day after



The day after...
Gisteren hadden we mijn feestje. Een heel huis vol en kei gezellig!
Vooraf vroeg ik me nog af waarom ik mijn verjaardag eigenlijk ook alweer wilde vieren, want echt heel relaxt word ik van zo'n vooruitzicht nooit. En zeker nadat we boodschappen hadden gedaan en een klein vermogen kwijt waren (en dan hadden we nog niet eens oesters en kaviaar!) had ik toch wel even mijn bedenkingen. Ik ben namelijk helemaal geen feestneus en vier mijn verjaardag dus ook nooit.
Maar dit jaar was anders dan anders. Zaterdag was ik echt jarig en het regende werkelijk whatsapp'jes, mailtjes, facebookberichtjes, kaartjes en sms'jes. Zó leuk! En gisteren was echt super gezellig! De weergoden waren ons goed gezind, dus hadden we, onverwacht, echt fantastisch weer en konden we lekker naar buiten.
En tja, het gezelschap was gewoon ook echt helemaal leuk!
Ik was voor het eerst een keer écht jarig en heb genoten!
Dus ik kijk terug op een heerlijk verjaardagsweekend!

Dank je wel lieve allemaal!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten