dinsdag 5 juni 2012

Lichte paniek



Ik voel me onrustig. Ben moe en dat weer! Stom land!
Geloof dat ik mijn dag niet helemaal heb...
Ik ben onrustig omdat ik namelijk nog zo veel móet, maar het liefst zou ik mijn bedje weer induiken en gaan slapen! Ik heb het koud en ik wil even niet nadenken.
Het weekend hebben we een feestje (op zich niet zo spannend allemaal) en op zich zul je denken 'leuk, gezellig' en ja dat is het ook altijd, maar de aanloop er naartoe! Ik ben namelijk niet iemand die alles al weken van tevoren plant, in huis heeft of duidelijk voor ogen heeft wat er allemaal moet gebeuren. Ik zie het feestje wel voor ogen, maar wat er voor gedaan en gehaald moet worden, daar word ik altijd een beetje nerveus van, zo een paar dagen van tevoren.
En dan zou je, terecht, kunnen zeggen dat ik de dingen dan wat eerder moet regelen, maar ik ben iemand die alles altijd op het laatste moment doet en deep down weet ik dat ik het dan het beste functioneer en het ook altijd heel snel geregeld heb.
En toch, ondanks die wetenschap en zelfkennis, kan ik een licht gevoel van paniek niet ontkennen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten