zaterdag 23 juni 2012

Trouwe dienst




Na bijna 12 jaar trouwe dienst lijkt mijn wasmachine er de brui aan te geven.
Al een tijdje vertikt hij het om de laatste fase, het centrifugeren, te doen. Dus daarbij help ik hem de laatste tijd. Nadat de machine luidkeels heeft laten horen én zien (want aan alle kanten flikkeren lichtjes, waardoor ik in het begin bijna bang werd dat hij zou ontploffen...) niet meer te kunnen, zet ik hem nog even op centrifugeren. Eigenlijk wel prima, want zo lang hij zijn wasprogramma goed doet, weet ik waar ik mijn geld liever aan uitgeef (precies, aan het spul dat ik in  de wasmachine stop).
Als ik er vorige week echter een nieuw wit shirt van Olivier uithaal dat helemaal onder de (roest?)plekjes zit, ben ik bang dat hij nu toch écht op is.
Vandaag was het dan zover. We hebben een nieuwe wasmachine gekocht. Goh, dat je van zoiets ook echt blij kunt worden?!
Morgen meteen proberen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten