woensdag 20 juni 2012

Entervrees




Afgelopen weken heb ik gewerkt aan het afscheidscadeau voor Olivier's kleutergroep. Met alle kindjes die naar groep 3 gaan hebben we een cadeau voor de juffen gemaakt. Ik zou het geheel aan elkaar breien en bestellen. Alleen, ik blijk 'entervrees' te hebben.
Voor ik op die knop durf te drukken om het eindresultaat daadwerkelijk te laten afdrukken... Jemig man. Wel 20 keer heb ik gekeken of ik ook wel alles heb gedaan, is alles goed, ben ik niks vergeten, zijn alle pagina's ook echt ingevuld, ben ik écht niks vergeten, heb ik écht niks over het hoofd gezien? Om stress van te krijgen.
Nou ben ik overigens nooit een held geweest in beslissingen nemen en moet je me nog steeds niet vragen om een vakantie te boeken, want het zweet breekt me letterlijk uit. Ik ben veel te bang dat ik het niet goed doe en ook in dit geval voel ik me, logisch natuurlijk, verantwoordelijk voor het eindresultaat dus wil ik niemand teleurstellen. Poeh hé.
Máár, ik heb het gedaan! Ik heb op enter gedrukt en de bestelling is geplaatst.
En nu begint de stress pas echt eigenlijk. Over een paar dagen verwacht ik de bestelling in huis en ik weet nog niet of ik het lef heb en hem open durf te maken of dat ik dat Joep maar laat doen...
Held dat ik ben!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten