zondag 3 juni 2012

Topdag!



Gisteravond naar de laatste wedstrijd van het Nederland elftal, voor het EK, geweest. Ze speelde tegen Noord Ierland.
Mijn zwager had kaarten geregeld en vooral Olivier liep al de hele week te stuiteren (herinner me er de volgende keer even aan dat ik niet zo ver van te voren tegen ze vertel dat we naar het voetballen gaan!!).
Rond zes uur waren we in de Arena. Op de valreep mochten de kinderen meedoen aan een kleurwedstrijd waarbij Olivier een shirt won (waar ik hem binnenkort denk ik uit moet kníppen, want hij weigert hem uit te doen...).

Als ik een foto op facebook plaats, komt er na een paar doelpunten een reactie met de vraag of ze dan misschien toch verder komen dan de poule des doods.
Ik zit dan wel in het stadion, maar ik heb echt werkelijk nul komma nul verstand van voetbal, dus geen idee! Ik weet wel dat de sfeer echt helemaal top is! Olivier zit te stuiteren op zijn stoel (en komt er proefondervindelijk achter dat de zitting omhoog klapt zodra je gaat staan....) en Valentijn zit vol overgave met zijn vlaggetjes te zwaaien.
De sfeer is echt helemaal top en dat ze winnen met 6-0 maakt het feest natuurlijk helemaal compleet!

Dus gisteren eerst een feestje/brunch en daarna een topwedstrijd!
Wat een topdag!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten