donderdag 7 juni 2012

Heg



Zoals zoveel mensen hebben ook wij een heg in de tuin staan. Een beukenhaag. In de zomer zorgt hij voor privacy, in de herfst vooral voor heel veel blad in de tuin...
Maar nu is het tijdperk van het groene blad weer aangebroken en dus ook het tijdperk van heel regelmatig de heg moeten knippen. En aangezien de takken al weer alle windrichtingen opstaken, werd het weer eens tijd voor een knipbeurt. En gisteren mocht onze heg naar 'de kapper'. Joep hem eens een flinke snoeibeurt. Omdat ik bijna stik en voor extra zuurstof naar het ziekenhuis kan worden afgevoerd als ik alleen al naar de heg kijk (hooikoorts), hield ik me afzijdig.
En geloof me, Joep is echt een fan-tas-tische vent. Hij doet alles voor je, maar ik hoop dat hij nog heeeel lang zijn huidige beroep blijft uitoefenen en niet heimelijk een carrière als kapper ambieert...
Misschien dat ik vandaag of morgen de heg, met gevaar voor eigen leven, toch nog maar even stiekem her en der een beetje bij ga werken...

Mocht Joep een carrièreswitch overwegen, dan zal ik je waarschuwen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten