zaterdag 9 juni 2012

Hiep Hiep Hoera




Voor mezelf! Ik ben vandaag jarig. Wauw, weer een jaar erbij.
Terwijl de meeste mensen het erg vinden om ouder te worden, ben ik alleen maar blij (misschien denk ik daar over een paar jaar wel heel anders over hoor). Want daar waar ik tot voor kort nog vond dat eigenlijk alleen mijn wenkbrauwen er wel mee door konden, ben ik nu veel tevredener.
Geloof me, ik heb nog meer dan genoeg verbeterpunten, maar ik snap het/het leven/de wereld allemaal zoveel beter.
Door het ouder worden, ben ik zekerder geworden en ben ik mezelf meer gaan accepteren. Tuurlijk heb ik mijn dagen vol onzekerheden (de zomer is daar ook altijd een uitermate geschikte periode voor), maar ik ben gegroeid!
En dus ben ik nu gelukkig. Met mijn man, met mijn kinderen, met mijn leven en, in zekere zin, met mezelf. 
Dus ik ben alleen maar blij. Blij en dankbaar dat ik in volle gezondheid weer aan een nieuw jaar mag beginnen!

Proost!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten