zaterdag 2 juni 2012

Gezellig!



Ik heb een feestje. Een lieve vriendin is jarig en geeft een brunch voor haar vriendinnen. Dus lekker een middagje zonder mijn mannen op stap. Lekker! Ik heb er zin in!
Grote vraag alleen altijd is 'wat trek ik aan'? Vandaag is daar geen uitzondering op, dus sta ik voor een kast vol kleren (natuurlijk) te roepen dat ik niks heb.
Als ik de zoveelste outfit sta uit te proberen en op mijn hakken voor de spiegel sta te draaien, komen mijn twee kleine mannen binnen. 'Mooi mama, je lijkt wel een dame!'
Bedankt mannen! Weet ik tenminste meteen hoe ze normaal over me denken....

De brunch was super gezellig! Leuk gezelschap, leuke locatie, lekker eten en brullen met zijn allen bij de speeches. Volgende keer niet vergeten waterproof mascara op te doen!

Daarna snel naar huis, want we gaan met z'n vieren naar Amsterdam: naar Nederland-Ierland, de laatste wedstrijd voor het EK.
Als ik thuiskom ligt er een verrassing voor me klaar. Mijn mannen hebben een oranje ST jurkje voor me gekocht! Hoe lief kun je ze hebben?! Mijn 'zorg' over wat ik toch nu in hemelsnaam weer aan moet, is in één klap getackeld. Super!

En dan nu snel naar de Amsterdam Arena!
Tot zover kan de dag in ieder geval niet meer stuk!
(nu maar hopen dat 'onze mannen' vanavond winnen!)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten