donderdag 11 oktober 2012

Controle KNO



Vanmiddag na school moesten we ons melden in het ziekenhuis bij de KNO arts. Zowel Olivier als Valentijn had controle.
Ze doen zoiets altijd zó goed dat het me helemaal trots maakt. Gaan keurig op de stoel zitten en laten de kno-arts rustig haar ding doen terwijl ze netjes stil blijven zitten zolang ze bezig is.

Eerst was Valentijn aan de beurt (na onderling overleg...). Of hij niet slecht hoorde? Nou ja, echt lekker meewerken doet hij niet altijd, maar of hij ook echt slecht hoort? In zijn linkeroor heeft hij namelijk een middenoorontsteking en uit zijn rechter oor viste ze het buisje...
Dan Olivier. Tja, zijn rechter oor zit flink dicht (en dat snap ik, want al een paar keer een loopoor) en links is het buisje foetsie. Ook dit exemplaar blijkt, op dit moment, een serieuze middenoorontsteking te hebben.

O werkelijk? Nou, dan heb ik óf mega bikkels óf ik heb iets gemist, want ik weet van niks! Ze klagen nergens over?!
Misschien dat dit overigens wel verklaart waarom Valentijn de laatste tijd zo tegendraads en koppig is... Waarschijnlijk dat hij zijn pijn op deze manier uit.
Had ik dát maar geweten, want nou voel ik me toch wel schuldig. Stiekem hoop ik nu maar dat ze vannacht lekker bij me komen liggen, zodat ik ze lekker vast kan houden...

Over 6 weken mogen beide heren weer terugkomen en dan zal het oordeel volgen. Bij Olivier zou ze nu al het liefst nieuwe buisjes plaatsen en als het bij beide rustig is bij de volgende controle, dan denk ik zo maar dat ze allebei weer aan de beurt zijn...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten