zaterdag 6 oktober 2012

Zolder

                                                                    Een foto van onze zolder laten we maar even achterwegen...

Onze zolder is een bende.
Toen ik dat tegen een vriendinnetje zei, zei ze dat dat, gezien de benedenverdieping, wel mee zou vallen. Eenmaal op zolder herzag ze, subtiel, haar mening... Het is namelijk écht een bende. De ene helft staat vol met het overschot van de voorraad van mijn webwinkel die ik tot vorig jaar had en de andere helft staat vol met administratie en studieboeken van Joep.
En nu willen we de zolder leegmaken.
Het idee is dat Olivier naar de zolder verhuisd, waardoor we een kamer over hebben. Dat wordt dan een kleedkamer. Niet ter vervanging van de kast die nu op onze kamer staat, maar extra. Zodat mijn kleding weer náást elkaar hangt in plaats van op elkaar... (de kast is gewoon te klein!)

Sommige mensen vinden dit soort dingen leuk om te doen. Ik niet, ik weet nooit waar ik moet beginnen met zoiets en sta dan gefrustreerd met mijn handen in het haar naar de puin voor me te kijken. Ik zou mijn zus willen vragen te komen helpen, want zij is zo iemand, maar ik durf niet. Ik zie haar gezicht al voor me als ze op zolder komt. Nee, laat maar, die blik in haar ogen krijg ik dan de komende jaren niet van mijn netvlies denk ik, dus er zit niks anders op.... aan de bak!
Het zal ongetwijfeld een hoop kruim, tijd, energie en irritatie gaan kosten, dus focus ik me maar op het eindresultaat. Een leeg en opgeruimd huis! Heerlijk, ik kan niet wachten!


Voor de mensen die wél leuke dingen gaan doen dit weekend: fijn weekend!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten