woensdag 24 oktober 2012

Tandenfee




'Mam, ik heb een wiebeltand!'. O ja, alweer? Twee minuten nadat hij het me had laten zien, had Olivier de betreffende tand al in zijn hand liggen.
Tand nummer zoveel. Ik ben de tel eerlijk gezegd eigenlijk al lang kwijt, maar de kinderen weten dat feilloos. Nummer 8... Afgelopen zaterdag ging nummer 7 er uit en nog niet zo lang geleden tand nummer 6 en nummer 5. Het is maar goed dat ik overal foto's van maak, want vanmiddag moest ik echt aan Olivier vragen welke er nou net ook alweer uitging. Boven of onder? De pest is dat nog niet in alle gaten nieuwe tanden klaarstaan, dus Joep zei al dat het tijd werd dat er wat doorkwam, want volgens hem begint Olivier op Shrek te lijken....  (zijn gebit dan wel te verstaan)
Hoewel ik het daar niet mee eens ben, want het is nog steeds een lekker ding (hij moet alleen zijn mond dichthouden...), moest ik wel erg lachen (ja ja ja, slecht van me, ik weet het). 

Vanavond ligt er dus wéér een tand op zijn nachtkastje. Overigens inclusief een briefje (nummer 8...) voor de tandenfee met de vraag of ze de tand niet mee wil nemen, want hij wil hem graag houden.
De tandenfee heeft het er maar druk mee....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten