woensdag 10 oktober 2012

Totaal overbodig


 

Zodra we thuiskomen van de zwemles van Valentijn jaag ik hem direct naar boven om te douchen.
Terwijl hij van het warme water onder de regendouche geniet, vraagt Olivier aan me of hij Valentijn mag wassen. Uh...nou ja, als uh...Valentijn dat goed vindt? Die stemt in en zo staan ze samen onder en bij de douche. Valentijn doet zijn lijfje terwijl Olivier zijn haren wast... Ik heb een beetje mixed feelings, want enerzijds geeft me dat  natuurlijk ruimte, maar anderzijds voel ik me echt totaal overbodig.
Ik hou mijn hart vast als ik de badkamer binnen loop, bang voor wat ik zal aantreffen. We hebben namelijk een open douche en de combinatie met de regendouche kan nog wel eens voor een waterballet zorgen en als ik ze samen hun gang laat gaan... Maar, het ziet er prima uit. Wauw! Ze worden groot en dat zorgt bij mij voor een brok in mijn keel, want wat als ze me binnenkort echt nérgens meer voor nodig hebben? Wat dan?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten