zondag 22 februari 2015

Afkickverschijnselen





Een dikke anderhalve week geleden begon het.
Op dinsdag voelde ik me al heel de dag niet bijzonder lekker. Toen ik er eind van de dag aan toe gaf en mijn bedje in dook, was dat het begin pas....
Gelukkig werkte mijn lief de dag erna vanuit huis en kon ik met een gerust hart blijven liggen. Ik voelde me beróerd! En niet eens dat ik uren boven de wc hing of van voren niet wist dat ik van achteren leefde, maar ik was werkelijk niks waard. De wereld draaide te snel en ik wilde rust!
Ik kon mijn ogen amper open houden en ik had het tot op het bot koud. Tegelijkertijd gutste het zweet langs mijn lijf...
Ik herkende dit! Ik heb ooit eens een tijd gluten- en suikervrij gegeten (zwaar lastig en het beoogde resultaat behaalde ik er niet eens mee. Ook dat nog!) en lag toen 's nachts ook te drijven in mijn bed. Gewoon ordinaire afkickverschijnselen! Ik zweer het!

En volgens mij had ik daar nu weer last van. Want van de een op de andere dag ben ik anders gaan eten. Ineens eet ik biologisch en laat ik ongezond (gemanipuleerd, gemodificeerd) eten staan. Mijn lichaam weet gewoon niet wat het overkomt en is gewoon aan het ontgiften!
En dat kostte wel wat dagen.
Mijn hersenen begrepen er ook niks meer van, want ik wilde alleen maar slapen (daar heb ik overigens wel vaker last van), want ik was echt zo verschrikkelijk moe en ondertussen tolde mijn hoofd 24 uur per dag.

Dikke anderhalve week later heb ik het gevoel weer een beetje op aarde te zijn en is de eerste verdieping bereiken geen uitputtingsslag meer. Ik heb nog wel het gevoel alsof er een draadje in mijn hoofd los is (maar ik vrees dat mijn directe omgeving dat vermoeden wel vaker heeft), want soms 'mis' ik dingen of maak ik het niet bewust mee zeg maar en ben ik regelmatig wat duizelig. Beetje akelig af en toe maar ik ben er geloof ik weer.
Pff.
Nu weer volle kracht vooruit!



P.S. het kan, theoretisch gezien, natuurlijk ook gewoon simpelweg de griep zijn geweest, maar dat geloof ik zelf niet helemaal...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten