woensdag 4 februari 2015

DE FILM





Een paar weken geleden, de dag na 'de waarheid', keek ik dus dé film.
Toegegeven, ik heb hem in etappes gekeken (want ook andere dingen te doen...), maar WHOW! Totaal onverwacht werd ik echt keihard in mijn ziel geraakt. De belletjes die ik die dag er voor nog in mijn hoofd hoorde, veranderde in een complete alarmsymfonie. Heel veel van wat ik zag heb ik altijd op een onbewust niveau blijkbaar al geweten, maar om het zo gepresenteerd te krijgen, was toch wel schokkend.
Mijn wereld stond op zijn kop!
Ineens vielen (en vallen er nog steeds) allemaal persoonlijke kwartjes. Ineens valt er van alles op zijn plek, hoe ongelofelijk triest het ook is wat op dat moment naar de oppervlakte komt. Ik had de tranen in mijn ogen. Tegelijkertijd was ik verdrietig, want ik wílde niet dat dit waar was, ik was boos, maar bovenal ook erg in de war. Want, hoe nu verder?
Want wat zovele helaas nog niet weten, en ik nu dus inmiddels (gelúkkig!) wel, is hoe wij, op alle gebieden van ons bestaan (politiek, gezondheid, media, economie, voeding, onderwijs, noem maar op) zo vreselijk enorm voor de gek worden gehouden!! Alles wat we horen, lezen en zien is precies - en alleen dàt- wat ze wíllen dat we horen, lezen en zien!
Een select groepje heeft de regie en -bijna letterlijk- de touwtjes in handen waarmee wij als marionetten worden bewogen.

En dit is nog maar het eerste aan informatie die ik tot dat moment zag...

Je hoeft niet te geloven wat ik hier neertik hoor, ook goed, even goede vrienden.
Joep riep ook: 'Complot theorie!'. En geloof me, dat had ik heel graag willen geloven (zoals ze ook wíllen dat we dat geloven, maar wat juist is dat ze zelf voeren), maar na de film te hebben gezien kon ik het allemaal niet niet meer geloven! Er zijn té veel bewijzen en bewezen bewijzen. Alles wordt onderbouwd, beargumenteerd en door heel veel mensen onderkent!
Ook Joep heeft de film inmiddels gezien en dus zijn wíj wakker. Ik ben geen relschopper en wil ook niemand overhalen (maar eigenlijk ook weer wel), maar mocht je er voor open staan, nieuwsgierig zijn geworden en er meer over willen weten...

Echt een aanrader, maar oordeel het zelf maar: www.Thrivemovement.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten