dinsdag 3 februari 2015

Nieuwe naam


Wakker worden!!



En zo komt het dus dat ik, een paar weken na De Waarheid en De Film, besluit om mijn blog nieuw leven in te blazen.
Een blog die even in ruste is geweest, maar die ik wil gebruiken om mijn wake-up call en mijn ontdekkingsreis daarover met jullie te delen.

Ik zal hier mijn eigen weg, samen met mijn 3 mannen, beschrijven, maar ook links (naar artikelen, sites of anderszins) of informatie (op welk vlak dan ook) delen. Want misschien denk je dat je als individu niets kunt doen, maar met niks doen bereiken we zéker niks!

Dus houdt mijn blog in de gaten en deel de informatie die ik hier plaats om op deze manier nog meer mensen wakker te schudden!!
Het is namelijk ongelofelijk wat je, als je er eenmaal induikt, allemaal tegenkomt. En het is absoluut de moeite waard (sterker nog: noodzakelijk!!) om dat wereldkundig te maken!

En nu ik Nr. 15 nieuw leven inblaas, vond ik een nieuwe naam vanaf nu dan ook wel toepasselijk:
Nr. 15 wordt wakker!

Hopelijk volgen er snel nog veel meer mensen die wakker worden! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten