maandag 7 mei 2012

De vlag uit



De vakantie is weer voorbij.
Voor sommige gezinnen betekent dat dat de vlag uit gaat. En ondanks dat wij gewoon thuis zijn gebleven (in plaats van naar bijvoorbeeld een heerlijk oord te zijn geweest met 30 graden), vind ik het helemaal niet leuk dat de vakantie voorbij is?! Wat zegt u? Ja, je hoort het goed, ik vind het jammer dat de vakantie voorbij is. Dat we weer van alles 'moeten'. Dat we niet vanmorgen nog lekker cosy in bed konden blijven liggen knuffelen, kletsen of tv kijken. Nee, nu moesten we er op tijd uit, nadenken over wat we aan moeten, zorgen dat de tassen klaar gemaakt worden en dat iedereen op tijd klaar is om te vertrekken. De vlag gaat hier dus helemaal niet uit!
Zucht. Nee, van mij had de vakantie nog wel langer mogen duren. Ik vond het gezellig met mijn mannen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten