dinsdag 29 mei 2012

Voorbij




Zucht, het weekend is weer voorbij. Het heerlijke lange weekend met prachtig zomers weer! Het leek wel vakantie! Terwijl ik het jammer vind dat het gewone leven weer begint na een paar heerlijke dagen, is het ook wel heerlijk eigenlijk dat ik het rijk weer even voor mezelf heb. Rust!
Alleen schrééuwt het huis om aandacht! Het wil schoongemaakt worden. Dat is namelijk een van de (overigens weinige) nadelen van dat zomerse weer. Je huis is aanzienlijk sneller smerig door alles wat er van buiten mee naar binnen gesleurd wordt.
Nou ken ik hier de weg gelukkig blindelings, dus ik denk dat ik mijn ogen maar even sluit en het niet zie. Eind van de week is het minder mooi weer, eens kijken of ik zolang als blinde door mijn huis kan bewegen...



Psst, is daar iemand? Het is hier wel héél erg stil...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten