donderdag 31 mei 2012

Burgerlijk



Gisteren liep ik langs een pand waar al van alles heeft gezeten, maar het bleef er nooit. Het stond nu dan ook al weer geruime tijd leeg en ineens zag ik er mensen aan het werk. Ik raakte even met ze aan de praat en vroeg wat voor er ging komen.
Meneer in kwestie antwoordde: 'een tattoo-shop'. Sorry, die verstond ik niet. 'Een tattoo-shop'.
Wàt?! Hier?! In dit brave, bijna saaie dorp? Bij ons om de hoek?! Neeh, dat kan niet!
Meneer zat zelf ook helemaal onder de plakplaatjes en dus zal die ongetwijfeld hebben gedacht 'effe lekker zo'n burgerlijk trutje op de kast jagen'. Ik speelde dus ook met de gedachte dat er misschien wel gewoon iets anders zou komen.
Net rijd ik er weer langs en heel de tent staat vol met mensen! Allemáál van die kerels met plakplaatjes! En hoewel die meneer mij ongetwijfeld burgerlijk zal hebben gevonden (snap ik, ik steek ook schril af tegen hem), sprak hij vermoedelijk dus wel de waarheid. Hm...
Nou maar hopen dat hij ook niet lang in dit pand blijft (maar dan klink ik natuurlijk inderdaad wel heel erg burgerlijk...).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten