dinsdag 1 mei 2012

Slome!


Het was vanmorgen niet eens heel erg vroeg. Joep was 'laat' naar zijn werk en de kindjes waren ook gelukkig niet bij het krieken van de dag al vol in actie. Het regende pijpenstelen, dus hield ik ook lekker zo lang mogelijk mijn ogen dicht en genoot van het gekletter buiten. Het is nog steeds vakantie voor de kinderen en we hoeven nergens naar toe, dus alles gaat in een versnelling lager. Heerlijk!
Als ik uiteindelijk gedoucht en wel in de badkamer sta, en dus geacht wakker te zijn, doe ik wat ik iedere ochtend doe. Een van die onderdelen is dat ik een paar druppeltjes vitamine D3 inneem. Er is mij laatst verteld dat dat goed is voor je energie level en daarbij kan ik wel wat hulp gebruiken, dus slik ik sindsdien die druppels. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik sinds enige tijd niet meer in middeltjes geloof en zoals ik al verwachtte werkt het inderdaad (of daardoor) dus niet. Maar goed, ik hou vol, want je weet tenslotte nooit hoe een koe een haas vangt. En dus was het tijd voor die druppels. En ondanks dat ik toch meende al aardig wakker te zijn, pakte ik het verkeerde flesje.... Naast de vitamine D stond namelijk een flesje Tea Tree olie.... En nu kan ik je dus uit ervaring vertellen dat het bepaald geen aanrader is om dát in je mond te gieten.... Jak!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten