zaterdag 26 mei 2012

Overtijd




Ik ben eigenlijk overal laat mee. Ik ben me pas laat gaan ontwikkelen (en ik vraag me wel eens af wanneer het nou eindelijk weer eens verder gaat...), ik had mijn eerste vriendje pas laat, ik ging laat het huis uit en ik kreeg pas laat last van hooikoorts. De eerste keer kan ik me nog levendig herinneren met alle ongemakken erbij! Jemig, wat vervelend was dat! Ieder jaar krijg ik sindsdien het liefdevolle doch dringende advies van mijn zus om een spuit te gaan halen, maar ik ben eerlijk gezegd als de dood voor spuiten!
Maar, sinds mijn bevallingen (waarbij overigens ineens iets anders zich toch verder ontwikkelde, helaas bleek het tijdelijk...) heb ik een milde vorm van hooikoorts. Maar ik kan er wel de klok op gelijk zetten. Ik weet precies wanneer in mei het feest begint. Alleen, ik ben dit jaar overtijd! Ik heb al wel sinds vorige week weer last van 'zand in mijn ogen'. Hét teken dat we weer de klos zijn. Maar pas sinds afgelopen nacht krijg ik geen lucht meer. En als ik érgens een hekel aan heb is het wel dat ik niet door mijn neus kan ademhalen. Ik ben van nature niet agressief, maar als ik geen adem krijg! Zo vreselijk irritant.
En dus zit ik op zaterdagmorgen om half 7 beneden achter mijn laptop...  Zucht. Goedemorgen!

Fijn weekend allemaal!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten