woensdag 23 mei 2012

Hardleers


Ken je die Calippo ijsjes? Echt, heerlijk! Vooral de sinaasappel en de cola zijn favoriet bij mij. En dan met dit weer! Kom maar door! (alleen mannen krijgen altijd een heel foute associatie als je zo'n ijsje eet...).
Onze kinderen vinden ze ook lekker, dus ik heb ze gisteren voor ze (en mezelf!) gehaald.
Alleen, je moet wel nadenken bij deze ijsjes. Daar kwam Olivier net ook proefondervindelijk achter... Hij was al een aardig eindje met zijn ijsje en besloot vervolgens te gaan liggen?! En da's, op zijn zachtst gezegd, niet echt handig... Dus, ijs in zijn nek.
En dan denk je dat kinderen wel wat snappen, maar soms zijn ze echt hardleers, want nog geen 2 minuten later zie ik ze vanuit de keuken ineens allebéi gaan liggen! Niet te geloven toch? Redelijk suffe actie natuurlijk (eigenlijk gewoon oerdom, maar ik weet niet of ik dat nu wel hardop over mijn eigen kinderen moet zeggen?).

Daarna komt Valentijn binnen met een stuk ijs in zijn hand. Te hard geknepen natuurlijk. En terwijl hij het stuk ijs in de gootsteen gooit, houdt hij zijn ijsje dat hij in zijn andere hand vast heeft op z'n kop... En tja, dan loopt dus al het inmiddels gesmolten ijs eruit....
Wederom een feit bevestigd: mannen kunnen écht geen twee dingen tegelijk!

Wat zijn het toch af en toe ook een stelletje sukkels zeg!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten