zondag 4 november 2012

Cupcakes



Dat ik niet in aanmerking kom voor de titel 'huisvrouw van het jaar' dat was al wel bekend, maar ik kan toch wel echt heel lekkere cupcakes maken (beetje van mezelf, beetje van de AH...)!
Maar, waarom komen die dingen bij mij nou nooit netjes rond, zoals ik ze in de oven zette, uit de oven?! Bij mij krijgen ze allerlei vormen, met op stip een langwerpig model? Waarom? Iedere moeder die ik op school zie lopen met cupcakes als traktatie, heeft prachtige benijdenswaardige rónde cakejes. Waarom blijven die krengen bij mij ook niet gewoon, zoals bij iedereen, rond?


P.S. drie keer raden wie er direct één in zijn giechel heeft zodra ze 2 tellen uit de oven zijn... Precies, onze grote snoepkous Valentijn. Ik moet hem in de smiezen houden, anders zijn ze allemáál op voor ze goed en wel afgekoeld zijn....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten