maandag 19 november 2012

Permanent marker



Gisteren hadden we weer eens zo'n gevalletje hier in huis!
Ondanks dat ik toch écht al een paar keer (en dan niet in een paar als 2...) heb gezegd dat je een dop gewoon op een stift moet doen en niet tegen je borst moet duwen, heeft dat blijkbaar geen nut... . Valentijn houdt namelijk zijn stift tegen zijn borst en steekt mis. Nou nou, is dat nou zo erg, hoor ik een paar mensen vanaf hier denken. Nou, wel omdat hij een permanent marker te pakken heeft gekregen! (kan een moeder nou echt niet gewoon even naar het toilet?)
En uiteraard niet in een of ander suf shirt, maar gewoon in een goed shirt! En gelukkig ook niet op zo'n heel prominente plek... Aarrggghhh! Af en toe zou je ze toch wat!
En dus schoot ik als een tornado achter de computer. Effe gegoogeld (goed geschreven dit keer! Goed hè?), want je weet nooit.
De eerste tip die ik tegen kwam, was behandelen met melk. Joep keek me nogal verbaasd aan, maar nadat ik (ik geef toe, nogal bits) riep dat ik het niet zelf verzonnen had, maakte hij zich uit de voeten. Zoiets doms maakt me gewoon woest. Sufferd! De melk hielp niet, de tandpasta, nagellak remover, alcohol en haarlak even min. Ja serieus, allemaal geprobeerd en niks er van zelf verzonnen. Maar aangezien wanhopig krijg je me zo gek om ik weet niet wat te proberen.
Maar ja, het heet blijkbaar niet voor niks 'permanent marker', want ik krijg het er echt met geen mogelijkheid uit. F@#$ck! Daar waar ik op internet haleluja verhalen las, kan ik me daar helaas niet bij aansluiten. Ook niet nadat hij gewassen is. Die permanent markers hier in huis blijken echt te doen wat ze beloven.
Dus mocht je nog een goede zoeken, mail me even, dan geef ik je het merk!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten