dinsdag 20 november 2012

Werken in het buitenland



We hebben bij onze kinderen op school een gezin dat vandaag voor 4 jaar naar het buitenland vertrekt. De vader heeft daar een baan aangeboden gekregen en dus vertrekt het gezin vandaag richting Amerika.
Lijkt mij wel wat! Ik roep het al járen tegen Joep, dat als hij vandaag thuiskomt met de mededeling dat we voor weet ik hoe lang naar het buitenland moeten, ik vandaag nog begin met mijn koffer te pakken! Het lijkt me namelijk wel iets om eens een paar jaar in een ander land te vertoeven. Het zal ongetwijfeld wennen zijn en vast niet makkelijk, maar nu de postduiven anno 2012 zijn vervangen door email, skype, facebook, whatsapp, twitter en dat soort technische handigheidjes, zou ik het best aandurven. Ik zou wel willen!
Maar ja, Joep is HR interimmer, dus ik verwacht hem niet snel met een dergelijk bericht thuis te komen.
Jammer...

Maar voor C en haar familie: have a save flight and good luck in the USA!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten