maandag 12 november 2012

Google


Afgelopen zaterdag zaten wij 'Ik hou van Holland' te kijken. Ja ja, ik weet het. Niveau lek me vestje, maar bij gebrek aan iets fatsoenlijks best lekker om even gewoon met verstand op nul onderuit te hangen.
En blijkbaar kun je ook nog wat leren. Zo moesten er woorden gespeld worden. Eén van de kandidaten moest het voltooid deelwoord van 'Google' spellen.
Ha! Die wist ik, want die gebruik ik met regelmaat in mijn blog. Mooi niet dus. Ik had het hartstikke fout! Ik schijn dat woord dus al eeuwen niet goed te schrijven! Want zo overtuigd dat ik was dat het 'gegoogled' was, moet het 'gegoogeld' zijn....
Gelukkig was ik niet de enige die stomverbaasd was, want de kandidaat in kwestie spelde het niet alleen verkeerd, maar ook de rest stond raar op te kijken.
Dat scheelt dan weer en veroorzaakt een iets minder grote deuk in mijn zelfvertrouwen, maar toch.
Bij deze mijn excuses voor het consequent (dat dan weer wel) verkeerd schrijven van dat woord!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten